Colourings

Colourings

nedelja, 10. februar 2013

Potopljena v razkošje barv in detajlov


Pa je naneslo, da sem se na hitro odločila in priključila neplaniranemu skoku v Benetke. Je pač pustni čas in poskušam biti norčava na svoj način.

Pravzaprav je bilo nenavadno, da nas je sredi zime odneslo tudi na bližnji Burano. Ker tja itak gremo vedno. Ampak zanimivo, kako ga nikoli ne začutim enako. Tokrat so me barve posrkale vase že v prvi ulici. Skoznje sem se prebijala v družbi detajlov. Bilo je zabavno; toliko podatkov na kupu, da nisem prišla nikamor ...

Smešno vse skupaj, glede na to, da je zima. Tudi tam doli. Ampak jaz sem uživala po svoje in čisto pozabila na prostor in čas. 


In ko se ti uspe sredi zime potopiti v razkošje barv in detajlov, lahko nastane tudi en tak močen, zmeden, naiven, težko prebavljiv koktejl ... SALUTE!



Burano, februar 2013


















1 komentar:

  1. Bravo, bravo! Vidim, da ti je bilo tole pisano na kožo. Čudovito nadaljevanje zgodbe o Pobarvankah.

    Vanja

    http://zaspancki.si/

    OdgovoriIzbriši