Colourings

Colourings

torek, 23. oktober 2012

Odhod v neznano dimenzijo

Danes je tak žalosten dan. Odšla je moja Ajša. Sopotnica drugačnega potovanja. Moja prav posebna pobarvanka. Ki mi je v trinajstih letih druženja nudila mnogo več, kot sem ji lahko vračala. In mi vedno risala sama lepa doživetja.  
 
Danes je prišel tisti čas, ki sem se ga tako bala. Pomirja me edino to, da sva bila s Petrom z njo in jo pospremila del poti, ki jo je odpeljal v neznano dimenzijo.
 
 
Tako je sivo brez tebe, ti naša kužika!
 
 
 
doma, 23. oktober 2012
 
 
 
 


 

3 komentarji:

  1. Lara, razumem tvojo žalost. To je res hudo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj naj ti rečem - brez veze pametovat, ker sama še vedno jočem, pa je že leto in pol odkar je odšel moj Brik. In jočem tudi zdajle.

    Vanja

    OdgovoriIzbriši