Colourings

Colourings

sreda, 12. september 2012

Pretežno egotrip


Takole ugotavljam, da lahko ima tudi izlet vase svoj čar. Pravzaprav je pretežno naporen, poln ugank in presenečenj, morda celo pasti ...
 
MOJ PRVI AVTOPORTRET.
 
Priznam. Nisem si vzela kaj prida časa, kar planil je iz mene. Ne dovolim si prečesavanja vesti, zakaj je prav tak. 
Morda se nekoč obrnem po razlago h kakemu psihoanalitiku. Ampak dvomim, da si sploh želim slišati resnice. Sploh pa ne ene same, univerzalne.
 
Kako že gre tisto? Kaj drugi mislijo o meni, ni moja stvar, a ne?!
 
 
Celje, september 2012
 




4 komentarji:

  1. Love it!!!!
    Kaj drugi mislijo o meni, ni moja stvar... popolnoma posvojila zadevo in pomaga!!!:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mihaela, ne boš verjela, kako je lahko življenje kvalitetnejše s takim motom. Ljudje pa tako VEDNO govorijo, karkoli in kakorkoli že narediš ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Na prvo žogo prav srhljiva podoba, ampak kombinacija s srčkom v ozadju, pove vse!

    OdgovoriIzbriši
  4. aha - aha, si me že začela secirati, Vanja:)

    OdgovoriIzbriši