Colourings

Colourings

torek, 11. september 2012

Moj favorit za vedno


Tule skozi se moram še enkrat zapeljati … pa čeprav le preko niza fotografij.

Damnoen Saduak Floating Market, provinca Ratchaburi, 80 kilometrov iz Bangkoka, smer burmanska meja.

Ratchaburi. V prevodu kraljeva zemlja. Kralja sicer nismo srečali, pa komu to mar. Ko se prepustiš vožnji s čolnom po rokavu reke Mae Klong River, mimogrede postaneš del vsakdanjika lokalnih prebivalcev. In pozabiš na vse. Pred tabo se kot v kalejdoskopu vrtijo slikoviti prizori lokalnega živ-žava in te posrkajo vase. Pisane barve kamorkoli se ozreš, slikoviti obrazi, pokriti s pokrivali iz bambusov in palm, čolni, ki hitijo v vse smeri in prevažajo sadje nenavadnih oblik in okusov, ribe, rakovice, svežo zelenjavo, lonce s pripravljeno hrano, cvetlice in še marsikaj.

Tale Floating Market si bom zapomnila tudi po tem, da sem tu prvič okusila »dragon fruit«, nenavaden sadež odličnega okusa in ekstravagantnega videza: živahno rožnata luskasta lupina pa bela vsebina, prepredena s črnimi pikicami. Še bolj nenavadno je bilo, da nam ga je kar z mačeto prepolovil in postregel naš voznik čolna. Pravzaprav to ne bi bilo nič posebnega, če ne bi rezila pred uporabo razkužil v motni vodi, po kateri smo pluli in v kateri so plavali majhni krokodili. Pa smo ga vseeno s slastjo pojedli. In preživeli brez prebavnih motenj …

In ja, še sreča, da v tistih časih nisem imela pojma o fotografiranju. Poznavalci bi rekli, da sem bila v stanju nezavednega neznanja. Namreč, če bi bila že takrat tako zaljubljena v fotografijo, kot sem sedaj, bi se verjetno še dandanes vozila v čolnu gor in dol po kanalih in fotografirala, fotografirala …    


Tajska, oktober 2007













4 komentarji:

  1. Teh fotografij pa se spomnem, msilim, da sem jih videla na tečaju ... prva je tako zelo ljubka in ... barvna:-)
    Lepo si tole napisala.

    OdgovoriIzbriši
  2. uff, si vizualni tip! Ja, prvo si pa res že videla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole glede "fotografiranja, fotografiranja"... ti pa iz srca verjamem. Koliko motivov, barv, linij!!

    OdgovoriIzbriši
  4. A veš, Vanja, da sem takrat na nekem preprostem "kompaktu" obvladovala one slikice makro, pokrajina, portret pa to in se mi je že to zdelo strašno nobel; če že nisem pozabila obrnit gumba, pa sem tudi pokrajino slikala z makro:)... priložnost zamujena, ne vrne se ...

    OdgovoriIzbriši